Vali Dr. Ozan Balcı, 112 Acil Çağrı Merkezi ile Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi’ni (GAMER) ziyaret etti.
Tokat’ta acil çağrı hizmeti veren kurumların (Emniyet, Jandarma, Sağlık, Merkez İtfaiye ve Orman) 112 numarası altında birleşerek, tek merkezden faaliyet göstereceği 112 Acil Çağrı Merkezi hizmet binasını ziyaret eden Vali Dr. Ozan Balcı, acil çağrı alma ve yönlendirme sistemi hakkında Çağrı Merkezi Müdürü İbrahim Erdoğan’dan bilgi aldı.
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü ve çağrı alıcılardan çalışmalarla ve verilen hizmetlerle ilgili alan Vali Dr. Ozan Balcı, “Tokat’ta daha önce İtfaiye: 110, Jandarma: 156, Orman: 177, bugün itibariyle de Sağlık:112 ve Emniyet:155 numaralarımız 112 Acil Çağrı Merkezi bünyesinde tek bir merkezden hizmet vermeye başladı. Hayırlı uğurlu olsun. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.”dedi.
Vali Dr. Ozan Balcı, ziyaretinde vatandaşlardan gelen bir çağrıyı çağrı alıcılarla birlikte takip etti.
GAMER Ziyareti
Vali Dr. Ozan Balcı, daha sonra Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi’ni (GAMER) ziyaret ederek, çalışmaları ile ilgili bilgi aldı.
Vali Dr. Ozan Balcı, “24 saat esasına göre çalışan güvenli ülke güvenli toplum için etkin koordinasyon vizyonuyla hareket eden Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezimiz (GAMER) de acil durumlarda güvenlik hizmetlerinin etkin biçimde yürütülmesini amaçlıyoruz. ” dedi.
Vali Dr. Ozan Balcı, daha sonra Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi’ni (GAMER) ziyaret ederek, çalışmaları ile ilgili bilgi aldı.
Vali Dr. Ozan Balcı, “24 saat esasına göre çalışan güvenli ülke güvenli toplum için etkin koordinasyon vizyonuyla hareket eden Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezimiz (GAMER) de acil durumlarda güvenlik hizmetlerinin etkin biçimde yürütülmesini amaçlıyoruz. ” dedi.
İncelemelerde Vali Dr. Ozan Balcı’ya Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu, İl Sağlık Müdürü Hacı Ahmet Sümbül eşlik etti.