CK Enerji, müşteri memnuniyetini “QR Anket” ile ölçüyor

184 farklı lokasyonda bulunan merkezlerde, karekod teknolojisini kullanarak QR Anket çalışması başlatan CK Enerji, müşterilerinin deneyimlerini ölçerken elde edilen verilerle sorunlu alanları iyileştirip, hizmetlerini müşterilerin beklenti ve isteklerine göre şekillendiriyor.

Teknolojiye yaptığı yatırımlarla elektrik sektöründe hizmet kalitesini çok daha yukarıya taşıyan CK Enerji, yeni bir projeye imza atarak “QR Anket” uygulamasını başlattı. Nisan ayından itibaren tüm merkezlerde devreye giren QR Anket ile tüketiciler aldıkları hizmeti puanlarken talep ve beklentilerini çok kolay bir şekilde şirkete ulaştırabiliyor.

CK Enerji’nin 184 farklı lokasyondaki merkezinde kolayca görülebilen noktalara asılan karekodlu posterleri akıllı telefonları aracılığı ile okutan tüketiciler, “Hangi işlem için bu birimi ziyaret ettiği, işlemin kolay mı zor mu gerçekleştiği, aldığı hizmetten memnun olup olmadığı” gibi soruları içeren ankete katılarak hızla geri bildirimde bulunabiliyor. Bu sırada sorun bildiren tüketicilere aynı gün içinde dönüş yapılırken, 48 saatten daha kısa bir sürede çözüm üretiliyor.

“QR HIZLI VE KULLANICI DOSTU BİR GERİ BİLDİRİM İMKÂNI SUNUYOR”

Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve ihtiyaçlarına daha hızlı yanıt verebilmek için kullanıcı dostu bir uygulamayı devreye aldıklarını söyleyen CK Enerji Regülasyon Stratejileri ve Müşteri İletişimi Grup Direktörü Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile müşteri deneyimini daha iyi anlayabilmeyi hedefliyoruz. Geri bildirimler neticesinde süreçleri iyileştirmek ve veriye dayalı müşteri deneyimini pozitif yönde artırmaya yönelik adımlar atıyoruz. Müşterilerimiz karekod ile birkaç adımda ankete erişebiliyor, deneyimlerini ve hizmet kalitesi ile ilgili beklentilerini paylaşabiliyor” dedi.

 

HEDEF MÜŞTERİ MEMENUNİYETİNİ EN ÜST SEVİYEYE ULAŞTIRMAK

CK Enerji’nin memnuniyet oranlarını arttırmak adına farklı projeleri de yürüttüğüne dikkat çeken Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile hizmet noktalarında işlem yapan müşterilerimizin deneyimlerini gözlemlerken, elde ettiğimiz verilerle neyi daha iyi yapabileceğimizi anlamayı ve hizmetlerimizi müşterilerimizin beklenti ve isteklerine göre şekillendirmeyi hedefliyoruz. Müşteri geri bildirimlerini önemsiyor ve bu bilgileri hizmet kalitesini sürekli geliştirmek ve müşteri deneyimini en iyi seviyeye çıkarmak için kullanıyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Tokat Haberleri

Recent Posts

Sağlık Bilimleri Fakültesi, Eğitimde Kaliteyi Artırmak İçin Paydaşlarla Buluştu

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi (TOGÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesi, eğitim programlarını güncellemek ve müfredatın niteliğini artırmak amacıyla…

18 saat ago

AK Parti Tokat Milletvekillerinden Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı’ya Ziyaret

AK Parti Tokat Milletvekilleri, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı'yı ziyaret ederek, Tokat'taki tarım ve…

19 saat ago

Üniversite Destekli Tarım Lisesinde Büyük Adım: Uygulamalı Eğitime Yeni Sera Kazandırılıyor

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi (TOGÜ) Rektörü Prof. Dr. Fatih Yılmaz, Taşlıçiftlik Kampüsü'nde eğitim veren Mesleki ve…

19 saat ago

Tokat İl Özel İdaresi, Almus ve Başçiflik iİçeleri Yeni Araçlarla Güç Kazandı

Tokat İl Özel İdaresi, Almus ve Başçiftlik ilçelerinde vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek amacıyla filosuna…

1 gün ago

Amazon Prime Video, Şubat 2025 Takvimi

Amazon Prime Video, üyelerine ek ücret ödemeden erişebildikleri geniş içerik yelpazesiyle dikkat çeken hizmetini Türkiye…

2 gün ago

Oğuz Peçe binicilik dersi almaya başladı

Başarılı oyuncu Oğuz Peçe, son olarak "Temelli Misafir" dizisinde seyirci karşısına çıkmıştı. Ancak Peçe'nin hayatında…

2 gün ago