CK Enerji, müşteri memnuniyetini “QR Anket” ile ölçüyor

184 farklı lokasyonda bulunan merkezlerde, karekod teknolojisini kullanarak QR Anket çalışması başlatan CK Enerji, müşterilerinin deneyimlerini ölçerken elde edilen verilerle sorunlu alanları iyileştirip, hizmetlerini müşterilerin beklenti ve isteklerine göre şekillendiriyor.

Teknolojiye yaptığı yatırımlarla elektrik sektöründe hizmet kalitesini çok daha yukarıya taşıyan CK Enerji, yeni bir projeye imza atarak “QR Anket” uygulamasını başlattı. Nisan ayından itibaren tüm merkezlerde devreye giren QR Anket ile tüketiciler aldıkları hizmeti puanlarken talep ve beklentilerini çok kolay bir şekilde şirkete ulaştırabiliyor.

CK Enerji’nin 184 farklı lokasyondaki merkezinde kolayca görülebilen noktalara asılan karekodlu posterleri akıllı telefonları aracılığı ile okutan tüketiciler, “Hangi işlem için bu birimi ziyaret ettiği, işlemin kolay mı zor mu gerçekleştiği, aldığı hizmetten memnun olup olmadığı” gibi soruları içeren ankete katılarak hızla geri bildirimde bulunabiliyor. Bu sırada sorun bildiren tüketicilere aynı gün içinde dönüş yapılırken, 48 saatten daha kısa bir sürede çözüm üretiliyor.

“QR HIZLI VE KULLANICI DOSTU BİR GERİ BİLDİRİM İMKÂNI SUNUYOR”

Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve ihtiyaçlarına daha hızlı yanıt verebilmek için kullanıcı dostu bir uygulamayı devreye aldıklarını söyleyen CK Enerji Regülasyon Stratejileri ve Müşteri İletişimi Grup Direktörü Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile müşteri deneyimini daha iyi anlayabilmeyi hedefliyoruz. Geri bildirimler neticesinde süreçleri iyileştirmek ve veriye dayalı müşteri deneyimini pozitif yönde artırmaya yönelik adımlar atıyoruz. Müşterilerimiz karekod ile birkaç adımda ankete erişebiliyor, deneyimlerini ve hizmet kalitesi ile ilgili beklentilerini paylaşabiliyor” dedi.

 

HEDEF MÜŞTERİ MEMENUNİYETİNİ EN ÜST SEVİYEYE ULAŞTIRMAK

CK Enerji’nin memnuniyet oranlarını arttırmak adına farklı projeleri de yürüttüğüne dikkat çeken Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile hizmet noktalarında işlem yapan müşterilerimizin deneyimlerini gözlemlerken, elde ettiğimiz verilerle neyi daha iyi yapabileceğimizi anlamayı ve hizmetlerimizi müşterilerimizin beklenti ve isteklerine göre şekillendirmeyi hedefliyoruz. Müşteri geri bildirimlerini önemsiyor ve bu bilgileri hizmet kalitesini sürekli geliştirmek ve müşteri deneyimini en iyi seviyeye çıkarmak için kullanıyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Tokat Haberleri

Recent Posts

SANAYİDE KADIN ELİ PROJESİ İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI

Tokat’taki Sanayide Kadın istihdamının ve Sanayi sektöründe gençlere ilham olacak rol model kadın sayısının artırılması…

29 dakika ago

TOKAT BELEDİYESİ’NİN ALTYAPI ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR

Tokat Belediyesi, şehir merkezi altyapısında önemli bir çalışmayı daha tamamladı. 1960-1970 yılları arasında yapımı tamamlanan…

37 dakika ago

İl Bebek Ölümleri İnceleme Kurulu Toplantısı Gerçekleşti

Tokat’ta İl Bebek Ölümleri İnceleme Kurulu, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkan Vekili Dr. Nurten Sandal Aktaş…

52 dakika ago

Tokat’ta Dolandırıcılık Suçlusu Yakalandı, Cezaevine Gönderildi

Tokat İl Jandarma Komutanlığı, son dönemlerde artış gösteren dolandırıcılık olayları ve aranan şahısların yakalanmasına yönelik…

1 saat ago

Rektör Prof. Dr. Fatih Yılmaz, Yıllık Değerlendirmeyi Basın Mensuplarıyla Paylaştı

Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Fatih Yılmaz, ulusal ve yerel basın mensuplarıyla düzenlediği toplantıda üniversitenin 2024…

2 saat ago

TOKAT MİLLETVEKİLİ KADİM DURMAZ: “YURT İÇİ VE YURT DIŞINDA YÜKSEK PESTİSİT ÇIKAN FİRMALARIN İSİMLERİ AÇIKLANMALI”

Cumhuriyet Halk Partisi Tokat Milletvekili Kadim Durmaz, Tarım ve Orman Bakanı Sayın İbrahim YUMAKLI tarafından…

6 saat ago