CK Enerji, müşteri memnuniyetini “QR Anket” ile ölçüyor

184 farklı lokasyonda bulunan merkezlerde, karekod teknolojisini kullanarak QR Anket çalışması başlatan CK Enerji, müşterilerinin deneyimlerini ölçerken elde edilen verilerle sorunlu alanları iyileştirip, hizmetlerini müşterilerin beklenti ve isteklerine göre şekillendiriyor.

Teknolojiye yaptığı yatırımlarla elektrik sektöründe hizmet kalitesini çok daha yukarıya taşıyan CK Enerji, yeni bir projeye imza atarak “QR Anket” uygulamasını başlattı. Nisan ayından itibaren tüm merkezlerde devreye giren QR Anket ile tüketiciler aldıkları hizmeti puanlarken talep ve beklentilerini çok kolay bir şekilde şirkete ulaştırabiliyor.

CK Enerji’nin 184 farklı lokasyondaki merkezinde kolayca görülebilen noktalara asılan karekodlu posterleri akıllı telefonları aracılığı ile okutan tüketiciler, “Hangi işlem için bu birimi ziyaret ettiği, işlemin kolay mı zor mu gerçekleştiği, aldığı hizmetten memnun olup olmadığı” gibi soruları içeren ankete katılarak hızla geri bildirimde bulunabiliyor. Bu sırada sorun bildiren tüketicilere aynı gün içinde dönüş yapılırken, 48 saatten daha kısa bir sürede çözüm üretiliyor.

“QR HIZLI VE KULLANICI DOSTU BİR GERİ BİLDİRİM İMKÂNI SUNUYOR”

Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve ihtiyaçlarına daha hızlı yanıt verebilmek için kullanıcı dostu bir uygulamayı devreye aldıklarını söyleyen CK Enerji Regülasyon Stratejileri ve Müşteri İletişimi Grup Direktörü Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile müşteri deneyimini daha iyi anlayabilmeyi hedefliyoruz. Geri bildirimler neticesinde süreçleri iyileştirmek ve veriye dayalı müşteri deneyimini pozitif yönde artırmaya yönelik adımlar atıyoruz. Müşterilerimiz karekod ile birkaç adımda ankete erişebiliyor, deneyimlerini ve hizmet kalitesi ile ilgili beklentilerini paylaşabiliyor” dedi.

 

HEDEF MÜŞTERİ MEMENUNİYETİNİ EN ÜST SEVİYEYE ULAŞTIRMAK

CK Enerji’nin memnuniyet oranlarını arttırmak adına farklı projeleri de yürüttüğüne dikkat çeken Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile hizmet noktalarında işlem yapan müşterilerimizin deneyimlerini gözlemlerken, elde ettiğimiz verilerle neyi daha iyi yapabileceğimizi anlamayı ve hizmetlerimizi müşterilerimizin beklenti ve isteklerine göre şekillendirmeyi hedefliyoruz. Müşteri geri bildirimlerini önemsiyor ve bu bilgileri hizmet kalitesini sürekli geliştirmek ve müşteri deneyimini en iyi seviyeye çıkarmak için kullanıyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Tokat Haberleri

Recent Posts

Anayasa Komisyonu Başkanı ve Tokat Milletvekili Yusuf Beyazıt Sulusaray Kongresinde; Birlikte Güçlü Geleceklere Dedi…

Sulusaray 8. Olağan Kongresi'nde yeni yönetimi devralan Mustafa Gülal ve Yönetim Kurulu Üyeleri’ni tebrik ediyorum.…

2 saat ago

Markalar İçin Instagram Kullanıcı Adı Oluşturma 

Benzersiz ve dikkat çekici bir kullanıcı adına sahip olmak olmazsa olmazdır. Görsel çekiciliğiyle bilinen platform…

3 gün ago

TOGÜ’ de Cumhuriyetin Fikri Alt Yapısı ve Mustafa Kemal Atatürk Konferansı Gerçekleştirildi

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi tarafından 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla “Cumhuriyetin Fikri Alt Yapısı ve Mustafa…

3 gün ago

TOGÜ Öğretim Üyeleri Japon Araştırmacılar ile Saha Çalışmalarına Devam Ediyor

Japon araştırmacılar ile Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi araştırmacılarının yer aldığı kene araştırmalarının 2’nci saha çalışması tamamlandı.…

3 gün ago

Cumhuriyetimizin 101. Yılı: Birlikte Daha Güçlüyüz

Cumhuriyetimizin 101. yılına ulaşmanın mutluluğu ve gururuyla, tüm vatandaşlarımızı sevgi ve saygıyla selamlıyorum. Bugün, millet…

4 gün ago

Cumhuriyet Bayramı Coşkusu

Efendiler! Yarın Cumhuriyetimizi ilan edeceğiz… 28 Ekim 1923! Bugün, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlamaları tüm…

5 gün ago