Kelebek Mobilya, pandemide aktif hale getirdiği sanal mağazasında mimarlarla müşterilerinin canlı bağlantı kurarak evlerini tasarlamalarına fırsat tanıyor.
Pandemi ile gelen karantina süreciyle birlikte tüketicinin online alışverişe yönelmesi, mobilya sektöründe dokunarak ve deneyimleyerek satın alma refleksini kırdı. Bu durum, öncü mobilya markalarının dijital yatırımlarını hızlandırdı. Sektörde ilk dijitalleşme adımını atan kuruluşlardan Kelebek Mobilya, Covid-19 süreciyle birlikte görüntülü arama ile alışveriş kanalı kurdu. Kişiye özel randevulu hizmet dönemini başlatırken, sanal mağazada müşterinin evini tasarlamasına fırsat tanıdı. Dijitalleşme adımlarıyla Kelebek Mobilya, 1 milyon 450 bin kullanıcısıyla birlikte kitlesel marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Pandemi süreci tüketici alışkanlıklarını değiştirirken, üretici ve satıcıların da müşteriye ulaşma kanallarını zenginleştirdi. Özellikle mobilya sektöründe ürünleri yerinde deneyimleme veya dokunma üzerine kurulu geleneksel satın alma refleksi, pandemide yerini online alışverişe bıraktı. Dünyanın 13. büyük üreticisi olan ve 500 bin kişiyi istihdam eden Türk mobilya sektörü de, bu süreçte e-ticaret adımlarını hızlandırdı, pazarlama kanallarını çeşitlendirdi.
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Tıp Fakültesi 3. sınıf öğrencisi Şeyda Sevde Kaya Sağlık Bilimleri Festivalinde (Sağlıkfest)…
Tokat İl Genel Meclisi 2025 yılı bütçe görüşmelerinde alınan kararlar ile Tokat İl Özel İdaresi…
Tokat İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ahmet Kayhan, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla bir mesaj…
Bugün, 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde, Tokat’ta İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen anlamlı bir programda,…
Öğretmenler Günü Kutlu Olsun... Başta Başöğretmenimiz Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere; tüm, fikri hür, vicdanı…
Türkiye Yüzyılını inşasında rol alacak evlatlarımızı geleceğe hazırlayan, evlatlarımızın yüreğine dokunarak görevini fedakarca ve sevgiyle…