Kelebek Mobilya, pandemide aktif hale getirdiği sanal mağazasında mimarlarla müşterilerinin canlı bağlantı kurarak evlerini tasarlamalarına fırsat tanıyor.
Pandemi ile gelen karantina süreciyle birlikte tüketicinin online alışverişe yönelmesi, mobilya sektöründe dokunarak ve deneyimleyerek satın alma refleksini kırdı. Bu durum, öncü mobilya markalarının dijital yatırımlarını hızlandırdı. Sektörde ilk dijitalleşme adımını atan kuruluşlardan Kelebek Mobilya, Covid-19 süreciyle birlikte görüntülü arama ile alışveriş kanalı kurdu. Kişiye özel randevulu hizmet dönemini başlatırken, sanal mağazada müşterinin evini tasarlamasına fırsat tanıdı. Dijitalleşme adımlarıyla Kelebek Mobilya, 1 milyon 450 bin kullanıcısıyla birlikte kitlesel marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Pandemi süreci tüketici alışkanlıklarını değiştirirken, üretici ve satıcıların da müşteriye ulaşma kanallarını zenginleştirdi. Özellikle mobilya sektöründe ürünleri yerinde deneyimleme veya dokunma üzerine kurulu geleneksel satın alma refleksi, pandemide yerini online alışverişe bıraktı. Dünyanın 13. büyük üreticisi olan ve 500 bin kişiyi istihdam eden Türk mobilya sektörü de, bu süreçte e-ticaret adımlarını hızlandırdı, pazarlama kanallarını çeşitlendirdi.
Tokat Belediye Bşkanı M. Kemal Yazıcıoğlu, Usulsüzlükleri Raporlarla Tespit Edilen Kişi İle Toplantı Yaptı Bakanlık…
Tokat'ın Reşadiye ilçesine bağlı Kızılcaören Köyü grup yolunda seyahat eden bir vatandaşın aracı, yoğun kar…
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Fatih Yılmaz, "Gençlik Buluşması" etkinliği kapsamında İbn-i Kemal Kız…
Tokat Cumhuriyet Başsavcılığı, FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik devam eden soruşturma çerçevesinde Tokat'ta bir döner zincirinin…
AK Parti Grubu adına söz alan Anayasa Komisyonu Başkanı ve Milletvekili Yusuf Beyazıt, Türkiye Büyük…
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi ve Sosyal Sorumluluk, Gönüllülük ve Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü iş…