Kelebek Mobilya, pandemide aktif hale getirdiği sanal mağazasında mimarlarla müşterilerinin canlı bağlantı kurarak evlerini tasarlamalarına fırsat tanıyor.
Pandemi ile gelen karantina süreciyle birlikte tüketicinin online alışverişe yönelmesi, mobilya sektöründe dokunarak ve deneyimleyerek satın alma refleksini kırdı. Bu durum, öncü mobilya markalarının dijital yatırımlarını hızlandırdı. Sektörde ilk dijitalleşme adımını atan kuruluşlardan Kelebek Mobilya, Covid-19 süreciyle birlikte görüntülü arama ile alışveriş kanalı kurdu. Kişiye özel randevulu hizmet dönemini başlatırken, sanal mağazada müşterinin evini tasarlamasına fırsat tanıdı. Dijitalleşme adımlarıyla Kelebek Mobilya, 1 milyon 450 bin kullanıcısıyla birlikte kitlesel marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Pandemi süreci tüketici alışkanlıklarını değiştirirken, üretici ve satıcıların da müşteriye ulaşma kanallarını zenginleştirdi. Özellikle mobilya sektöründe ürünleri yerinde deneyimleme veya dokunma üzerine kurulu geleneksel satın alma refleksi, pandemide yerini online alışverişe bıraktı. Dünyanın 13. büyük üreticisi olan ve 500 bin kişiyi istihdam eden Türk mobilya sektörü de, bu süreçte e-ticaret adımlarını hızlandırdı, pazarlama kanallarını çeşitlendirdi.
Tokat’taki Sanayide Kadın istihdamının ve Sanayi sektöründe gençlere ilham olacak rol model kadın sayısının artırılması…
Tokat Belediyesi, şehir merkezi altyapısında önemli bir çalışmayı daha tamamladı. 1960-1970 yılları arasında yapımı tamamlanan…
Tokat’ta İl Bebek Ölümleri İnceleme Kurulu, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkan Vekili Dr. Nurten Sandal Aktaş…
Tokat İl Jandarma Komutanlığı, son dönemlerde artış gösteren dolandırıcılık olayları ve aranan şahısların yakalanmasına yönelik…
Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Fatih Yılmaz, ulusal ve yerel basın mensuplarıyla düzenlediği toplantıda üniversitenin 2024…
Cumhuriyet Halk Partisi Tokat Milletvekili Kadim Durmaz, Tarım ve Orman Bakanı Sayın İbrahim YUMAKLI tarafından…