Kütüphaneler sadece kitapların bulunduğu sessiz mekanlar değil, aynı zamanda öğrencilerin akademik başarılarına destek olabilecekleri, toplumsal etkileşimlerin yaşandığı önemli merkezlerdir. İşte bu anlayışla, Vali Numan Hatipoğlu’nun öğrencilere yönelik sıcak ve samimi yaklaşımı, Kütüphane ve eğitim alanında bir dönüşüm başlatıyor.
Öğrencilerin Yanında Bir Lider: Kütüphanede Çorba İkramı
Vali Numan Hatipoğlu, sadece makamında oturmayıp, sahaya inerek öğrencilerin ihtiyaçlarını birebir gözlemleyen bir lider olarak öne çıkıyor. Son ziyaretinde, İl Halk Kütüphanesi’nde ders çalışan öğrencilere sıcak çorba ikram ederek, onların sadece akademik değil, fiziksel ihtiyaçlarını da gözetiyor. Çorba molası, öğrencilerin kitapların arasında soluklanıp enerjilerini toplamalarına olanak tanırken, Vali Hatipoğlu’nun bu jesti öğrenciler arasında memnuniyetle karşılanıyor.
Öğrenci Odaklı Hizmet Anlayışı: Kütüphane Saatlerinin Uzatılması
Vali Hatipoğlu’nun duyarlılığı sadece çorba ikramıyla sınırlı kalmıyor. Öğrencilerin taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap vererek, kütüphane saatlerinin uzatılmasını sağlıyor. Öğrencilerin talebi doğrultusunda kütüphane, gece yarısına kadar açık olacak şekilde düzenleniyor. Bu adım, öğrencilere daha fazla çalışma ve araştırma fırsatı sunarken, Vali Hatipoğlu’nun öğrenci odaklı hizmet anlayışını bir kez daha ortaya koyuyor.
Ramazan Ayında Öğrenci Dostu İkramlar
Ramazan ayında da öğrencilerin yanında olan Vali Hatipoğlu, sıcak su ve çay/kahve ikramıyla öğrencilere destek oluyor. Bu jest, öğrencilere sadece fiziksel bir ihtiyacı karşılamakla kalmıyor, aynı zamanda onların toplumsal ve duygusal ihtiyaçlarını da gözetiyor.
Öğrencilerin Memnuniyeti ve Teşekkürleri
Vali Hatipoğlu’nun bu öğrenci dostu yaklaşımı öğrenciler arasında büyük memnuniyet yaratıyor. Öğrenciler, Vali’nin duyarlılığı ve desteği karşısında teşekkürlerini dile getirerek, onunla birlikte daha motive ve güvende hissediyorlar.
Sonuç olarak, Vali Numan Hatipoğlu’nun öğrencilere yönelik gösterdiği duyarlılık ve destek, sadece bir yönetici olarak değil, aynı zamanda bir lider ve mentor olarak da öne çıkıyor. Bu örnek yaklaşım, diğer yöneticilere de ilham olurken, öğrencilere de umut ve güven veriyor.