Tokat milletvekilleri Av. Yusuf Beyazıt ve Av. Mustafa Arslan ve Dt.Cüneyt Aldemir Adalet Bakanı Akın Gürlek başkanlığında düzenlenen Karadeniz Bölgesi Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı.
📍 Ankara Hakimevi’nde gerçekleştirilen toplantıda, bölgeye ilişkin değerlendirmeler ele alındı.
Av. Yusuf Beyazıt, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ❝Adalet Bakanı Akın Gürlek Başkanlığında, Karadeniz Bölgesi Milletvekillerimizin katılımlarıyla gerçekleştirmiş olduğumuz istişare ve değerlendirme toplantımızın hayırlara vesile olmasını diliyorum.❞ ifadelerini kullandı.


















