Sel ve Taşkınlardan Etkilenen Vatandaşlara Geçmiş Olsun Mesajı
Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımlayan yetkili isim, bayramların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren müstesna günler olduğunu ifade etti.
Mesajında, Mübarek Kurban Bayramı’nın milletçe kardeşlik bağlarını daha da kuvvetlendirmesi temennisinde bulunan yetkili, son günlerde il genelinde yaşanan sel ve taşkınlardan etkilenen vatandaşlara da geçmiş olsun dileklerini iletti.
Açıklamada, vatandaşların can ve mal güvenliğinin korunması adına tüm kurum ve ekiplerin sahada yoğun bir şekilde çalışmalarını sürdürdüğü belirtilerek, “Hemşehrilerimizin güvenliği ve yaşanan olumsuzlukların giderilmesi için ekiplerimizle birlikte 7 gün 24 saat görev başındayız” ifadelerine yer verildi.
Mesajın sonunda ise Kurban Bayramı’nın sağlık, huzur, bereket ve esenlik içerisinde geçirilmesi temenni edilerek, tüm vatandaşların bayramı kutlandı.














