Abdulkadir Uraloğlu, Tokat-Niksar Yolu’nda yürütülen çalışmalara ilişkin basın açıklaması yaptı.

0
Paylaş
TOKAT/NİKSAR
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu ile Tokat-Niksar yolu şantiyesini ziyaret eden yetkililer, kentte devam eden ve planlanan yatırımlarla ilgili değerlendirmelerde bulundu.
Ziyarette, Tokat’ın ulaşım altyapısının güçlendirilmesine yönelik çalışmalar ele alınırken, projelerin bölgesel ulaşım ve ekonomik hareketliliğe katkıları değerlendirildi.
Yetkililer, şehrin her bölgesinde ulaşım ağını geliştirmeye ve Tokat’ı her alanda daha ileriye taşımaya yönelik çalışmaların sürdürüleceğini belirtti.
#TürkiyeHızlanıyor 🇹🇷





















